Halaman

Khamis, 7 Jun 2018

Give me a Sign, please!


Assalamualaikum and Good Night ..

I just don’t know what should I do. Which decision should I make, and should I choose. I really want to choose both, but the description masih lagi samar-samar. Tapi tak mengapalah, kita jangan terlalu berharap sangat sebab takut tak menjadi kenyataan pula. So what is the best should I do is I need to apply for other jobs, as a backup or new plans. You know what guys, memang sukar untuk mencari pekerjaan, lebih-lebih lagi pekerjaan yang kita mahukan. Like people said, not all we wants, we will gets.

Perhaps, there is have another opportunity for me. As long as we are not giving up, Insha Allah everything will be fine. Saya yang hadapi kesukaran itu, so tak ada siapa yang tahu betapa sukarnya saya hadapi. Saya tak berapa suka berkongsi dengan orang sebab saya fikir, saya mampu atasi kesukaran itu. Biar apapun yang terjadi, saya tetap akan teruskan usaha saya untuk mencari. Rezeki Allah SWT itu sangat luas dan universal. So I believed that there is have opportunity for me.

I’m gratefull because ada orang-orang yang mendoakan untuk kejayaan saya, untuk bagi saya semangat, untuk motivate diri saya, thank you so much to them. Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comment ..
Thank You .. :D